13 May 2013

19 TAHUN 9 BULAN

Sembilan bepas tahun sembilan bulan . Yea , aku sedang menghitung hari untuk genap 20tahun . Dan pada umur 20 tahun ni , aku bergelar tunangan orang dan bakal isteri . 

Sembulan belas tahun sembilan bulan .. 
Aku lasak , boleh dikatakan sebagai tomboy . Sbb rambut tak penah panjang . Kawan dgn budak laki , budaknperempuan pun cuma sorg , SARA . dia laa bestfriend aku , tu pun masa darjah lima . Masa darjah satu , dajah dua , darjah tiga , darjah empat .. mmg takde kawan rapat dgn perempuan , mana kawan along angah .. tu la jugak kawan aku . Panjat pagar , panjat tembok rumah semata mata nak ikut dorg keluar . Haihh , jahat nya aku -.- 

Masuk je darjah lima , aku rapat dgn SARA . Petang petang naik basikal g rumah dia , masani aku dah start ada naluri perempuan sikit sbb dah mula suka gosip , dah mula suka main buaian . Main basikal ronda taman ala ala budak comel pakai mini skirt gituu . Puiii !

Kendian , bila dah rapat dgn SARA  aku dh start minat study . Hari2 pegi belajar dgn SARA  lagi satu sebab aku pegi sbb mak dia cikgu , bila kitorg study je mak dia selalu masak nugget . Ngehh ngeh ngehh :3 and babah dia baik ., abg abg sara baik , beman dgn belan pon ramah . 

Aku dgn sara pun study study sampai je exam , dpt result tgk tgk aku no 5 , sara no 6 . Seeeeeeee , betapa bagus nya aku bila stat jadi perempuan . Rambut pun dh panjang . Baju pun kalau boleh nak ada ropol2 jeee . Gituuu ! 

Naik sekolah menengah , aku pindah sekolah , aku dgn sara dh lain2 skolah . Uhukk uhukk . Kitorg dh tak rapat . Penah jumpa tapi mcm dah malu2 sbb masing2 dah kontrol cun , bajet aku cantik kau tak . Kau makin tinggi , aku tetap pendek . Okay demm ! Haha . 

Masa sekolah menengah , aku salah pilih kawan mungkin . Atau aku yg tak pandai nk bawak diri . Aku ponteng skolah . Menyorok dlm tandas petronas sampai waktu rehat . Tak masuk kelas . Kain singkat , tudung pendek , stokin kaler2 , bawak henpon , gedik nk ade abg2 angkat . Tapi abg angkat aku satu je .. nama dia Al-Arm . Main balas2 surat . Shitt . Bapak bodoh nya aku zaman tuu -___- then bila aku menang ape2 , naik pentas amik hadiah , kwn al-arm sorak2 nama Al-Arm . Vavi deme nihh . Aku dgn abg angkat aku takde call2 pon , sbb dia budak hostel . Lagipon cm nerd2 je dia tu . Bhaha . Pastu bila dah menengah atas , kes budak bwh lak nk jadik adik angkat . So kiranya aku ni cm kakak kakak laa time tuu . Haktuihh . Aku ade adik angkat . Nama dia hafiz . Dia lembut , tapi cm blur2 je .. aku syg gila adik angkat aku tuu . Sbb dia lelaki tapi cm pmpn . Dia ajak aku masuk tarian . Whatta ?! Aku pun terpengaruh , habis tiap2 hari berlatih tarian kt skolah . Pakai baju kilat2 , menari time hari sukan , hari guru , hari kokurikulum . Hari kantin . Wuuwuuu . Kena senyum tengah2 padang pakai baju kilat . Please laa bayangkan perasaan aku yg rasa cm tah pape tuu . 

Sampai abis skolah , aku lost contact dgn hafiz . Rindu lak bila teringat dia senyum sambil panggil aku "kak fatin.." haha . Cukup zaty cukup .. 

Rindu woi zaman budak2 .. uwuwuwuwuwuw :'(