17 May 2013

25th May 2013

" Sayangg , i love you so much . Nak baby ramai ramai yeeee "

Assalamualaikummmm , salam jumaat 17 may 2013 semuaaaa . Hihikkk , gambar atas tu saja je propa sikit . Al maklum laa , lagi ...... *kira pakai jari* 8 hari je sebelum jadi isteri org :) in shaa Allah , kalau dipanjangkan umur . Dan semoga majlis berjalan dengan lancar . Aminn !

Now playing : zivilia - aishiteru 3 

Okayy , malam tadi inbox dgn intan kat facebook . Intan ni bestttttt friend sejak dari zaman sekolah menengah lagi . Dia laa yg kepala gila . Kepala haru . Semua diaa . Kitorg dah kawan selama 8 tahun since tingkatan 1 . Aku budak baru kat sekolah tuu . Kiranya dia laaa antara yg aku start sengih sengih dulu . Ngahaha !

Semalam inbox kosong . Sampai tetiba part mula  memasing touching . Aku tanya dia buat ape . Dia cakap dia tgh dgr lagu aishiteru 3 . Kebetulan aku pulak tgh dgr lagu dadali - disaat sendiri . Mmg tgh layan je dgr lagu tuu . Aku suh intan dgr . Tak lama tu dia ckp , lagu tuu sedeh . Seeeeeee ! Betapa jiwa kami ni sama .. mih mih mih ^^,
Pastu mula laa ckp intan teringat ex bopren laa ape laa . Haihh . Jujur , aku dgr lagu tu .. aku takde ingat sape2 . Aku teringat masa aku dgn tunang aku bergaduh n kitorg tak contact sebulan lebih . Keadaan aku sgt teruk time tuu . Sgt takde arah . Yg intan pulak , ingat ex bopren dia si Zack . Intan pun dh plan nak bertunang dgn syukri . Schoolmate aku masa sekolah rendah . In shaa Allah , aku harap jodoh korang berpanjangan ye . Jgn gaduh gaduh eh .. aku syg korang . Ingat , kau je sahabat susah senang aku . Aku nak kau dgn syukri ada masa aku nikah nanti . Kau kawan aku sampai bila bila . SAMPAI BILA BILA !