10 June 2013

hidup ini memang untuk kamu

Hidup ini memang untuk kamu . Ikhlas .. 
Dari hari pertama hingga hari ini , dan mungkin sampai habis nafas aku hembuskan . Memang hidup ini untuk kamu SUAMI . 

Bayangkan jika 2 tahun yang lepas aku mengalah dengan dugaan . Bayangkan jika 2 tahun lepas aku kalah dgn semua ni .. 

Tuhan -- 
Izinkan aku bahagia . 
Dengan anugerah Mu untuk hidup ini . 
Aku sumpah setia untuk ikatan ini , 
Aku sumpah menyayangi dia sampai habis waktu , 
Tabahkan aku ye tuhan ? Aku mohon -- 
Sekali ini saja , kuatkan aku sampai bila bila . 

Ps : demi nama Tuhan , tiada yang lain dalam hidup ini selain syurga yg terletak dibawah telapak kaki kamu wahai lelaki yang bergelar SUAMI . Demi nama Tuhan , aku cintakan kamu sebagaimana Tuhan mencintai kamu . demi nam Tuhan , aku tak mampu sembunyikan walau secubit pun rasa khuatir kehilangan kamu . Demi nama Tuhan , aku cintakan kamu haizat :'(